Diet

5 Juli
Dag 2
väger:61kg
Ätit:2 blåbärsshake 110x2 kcal
1 basilika soppa 110 kcal
2 bars 210x2 kcal
synd: snaskade lite på fågelfrön:$ ?kcal
=750 kcal
Yes idag har jag måttat de ställen jag har lust å slipa lite på
Mått:
Höfter: 88cm
lår:56cm
gäddhäng: 27cm
Idag har varit en j**lig dag, jag har haft ont i huvet från och till, varit irriterad, trött, matt, HUNGRIG!!
jag har faktiskt varit på badhuset och simmat lite, vet att de är emot reglerna att anstränga sig när man går på sådan här diet men orkade inte dra till stranden och ville svalka och simma lite så så blev det.
medans min pojkvän och far åt pizza, och denna ljuvliga doft åkte in genom näsborrarna så tuggade jag på en bar. försökte tänka på framtiden:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!