Spel



Fable 3
Är ett tvspel (xbox360) och dataspel(windows) där du är en karaktär men väljer själv genom dina handlingar om du är ond eller god, de tar dig tillbaka i tiden, mystiskt,fattigt, folk går runt på kullerstens vägar och säljer frukt och annan mat. den mystiska musiken då du går från en stad till en annan får en och verkligen känna att du är i den tiden.
Förutom musiken så är min favorit alla posters som dyker upp i spelet här och var med otroliga bilder.
Den översta bilden gillar jag för den liknar lite på mig och texten stämmer ganska bra;)
Gå in på deras hemsida och kolla http://lionhead.com/Fable/FableIII/


Testa det!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Erik

Det her blir bra:D:D Nå fikk jeg drit lyst til å spille fabel.

Stå på!



<3

2011-05-06 @ 15:41:05
Postat av: Erik

Så fet blogg du har fått deg! Jeg liker fable artikkelen:D

Stå på!

<3

2011-05-06 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!